untuk manusia, ALLAH tidak pernah memberi kisah yang sia-sia. Remember That!
Dunia Imaginasi si Kecik ... 。◕‿◕。 : Aku, Kau dan Dia. Cewah!
“Life is like a wheel, sometimes you will be on the top, sometimes you will be at the bottom. It is not important when we become on the top or at the bottom. But the most important is syukur when success and shabar when fail.”
Lye Wafieyah. SEPT 2014

Sabtu, 13 September 2014

0 Aku, Kau dan Dia. Cewah!


Alhamdullilah bersyukur kita kehadrat Ilahi

Akhirnya ujian PISA dah habie doh. Apa tu? Klik SINI.

Dah tau kan? Ok. Btw aku nak bagitau soalan dia susah gila bapak kau. Putar belit punya soalan. Mujur aku xde penyakit sawan. Kalau tadi ada, dah lama aku kena sawan kat meja aku tu.

Apa2 pun janji dah siap. Bla bla bla bla.


Ya Allah, jeleknya rupa mereka ini.Kenapa budak bertiga ni? Menyibok je. *aku lempang mulut kau kang. Budak bertiga ni kawan aku. Eh salah, budak berdua je sebab yang sorang tu saya. Harap Maklum ye!

Sebenarnya cenggini, tu hari time masa BM ponteng kami kau tau. Entah kena rasuk dengan setan ape entah aku pun tak tahu. Mungkin setan dari Bangladesh kot. Oh la la di da merapuh -_-

Ok, straight to the point okey, pasai kami bertiga asyik dok ponteng ni sebenarnya kami ceghita tentang tentang tentang ini kisah tentang bulan bulan bintang jadi kawan begitulah persahabat yang cuba kami eratkan. Merdu x? bolehlah

Kami ponteng sebab bosan duk kelas weh, memang ajab.

Dan peleraiannya, kami terkena jugak bebelan dari cikgu kesayangan sebab x siapkan kerja dia. Ha amik kau situ, gedik sangat nak ponteng kan? Rasakan!

Ok tu je untuk hari ni, aku tau aku banyak merapuh dengan cerita dongeng aku ni tapi ada ku kisah?

bai, assalamualaikum

Tiada ulasan:

INI BELOG SAYA! SILA JANGAN COPY CAT CAT KUCING KUCING KERANA ANDA MUNGKIN DIDAKWA DIBAWAH AKTA 1990