untuk manusia, ALLAH tidak pernah memberi kisah yang sia-sia. Remember That!
Dunia Imaginasi si Kecik ... 。◕‿◕。 : SINOPSIS
“Life is like a wheel, sometimes you will be on the top, sometimes you will be at the bottom. It is not important when we become on the top or at the bottom. But the most important is syukur when success and shabar when fail.”
Lye Wafieyah. SEPT 2014

Rabu, 17 September 2014

0 SINOPSIS


   

        Imran Naufal. Lelaki kacak, handsome. kacak dan handsome sama je kan? Takpe. Dia yang buat aku gila. Dia yang buat aku jadi macam orang angau. Tapi aku kesian kat diri aku. Dia sayang aku ke? Dia cinta aku ke? Ah! Persetankan. Aku pun tak suka dia. Mungkin hal kat kampung tu yang membuatkan kami musuh. Apa pun yang penting dia handsome.

     Nur Syazwani. Perempuan yang sengal yang membuatkan hati lelaki aku bagai nak pecah. Geram kemain aku dengan dia. Asyik menyusahkan aku. Kenapa aku yang handsome ni jadi sepupu dia hah? Nasib kau comel Wani…

     Dato’ Zahid dan adiknya Dato’ Zahmeer dua beradik yang mempunyai seorang anak. Satu perempuan dan satu lagi lelaki. Anak mereka sentiasa bergaduh. Namun apabila ayah kesayangan dua beradik ini meninggal kan dunia, satu wasiat telah ditulis.

Wasiat yang mengubah hidup Nur Syazwani dan Imran Naufal!
Wasiat yang membuatkan hidup dua sepupu itu porak peranda!
Wasiat yang ditulis dengan penuh pergaduhan!
Dan dengan wasiat tu, cerita ini tertulis…

Lye Wafieyah

Tiada ulasan:

INI BELOG SAYA! SILA JANGAN COPY CAT CAT KUCING KUCING KERANA ANDA MUNGKIN DIDAKWA DIBAWAH AKTA 1990